måndag

Nu är snart påsklovet slut /:, varför just nu? Jag trodde jag skulle vara jätte onyttig och vara på stan varenda dag och äta onyttigt. Men nej, jag har bara ätit onyttigt 2 gånger och det är ovanligt för att vara mig. Däremot är det ju massor med godis och god påskmat. Jag vann ett jätte stort påskägg i skolan, det var fint var det. Allt är nästan kvar, om inte min syster har ätit upp det.. Kan hon nämligen ha gjort, jag har ingen koll. Jag fick också 800 kronor i påsk, så jag är inte ledsen över det. Jag köpte solkort idag, sola gjorde jag också. Skönt! Träffade nämligen Jenny och Emelie också, mina systrar ;) vi kallade varandra det när vi var små iaf. Saknar tiderna då. Men nu träffa jag er igen och jag klagar inte. Mycket trevligt. Åt även min onyttiga mat då, andra gången som jag nyss sa iofs. Bra gjort Sandra (Y). Påsklovet har varit helt okej faktiskt. Mår helt bättre av att få lite lugn och ro och inte behöva stressa för alla jävla skolarbeten. Jag är inte ens klar med ett som ska vara klart imorgon, Sandra vad håller du på med? Men jag kämpar och är snart klar, hoppas jag! Jag ska skylla på att min skrivare inte funkar! Så jag får inte ut det, men det får jag ju iofs. Den sista tiden på påsklovet kommer avslutas bra tror jag iaf, vara med stoffe ikväll (Y) helt klart godkännt!

en mycket intressant blogg, japp det var de! mitt liv är som det är ;)

men alla söta invånare i Sverige, hoppas ni haft en bra påsk och ha det bäst (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback