Onsdag

Vaknade med sån huvudvärk så det inte fanns! sen somna jag om och vakna halv 9, och vi börja 20 över 8, jag tog det ganska lugnt ändå, orkade inte med det! kom till skolan vid typ kvart över 9, ( det tar 3 min att cykla dit ). Skolan så tråkig, och min klass. . hmhm, finns väl några normala! men ni era dryga jävlar ni ska inte säga en massa! men sånt är livet man passar inte ihop med alla! Började med engelska, tråkigt! och har en skit lärare som jag verkligen inte tycker om, vad gör man åt det? om jag gör något dumt får jag IG och edt är verkligen inte bra. Sen vet jag inte vad det var, typ gympaterori! sen flöt dagen på helt normalt som alltid, förutom att inte Nicoline var i skolan, alltid tomt utan henne. det förstår ni va? Skooltrött är vad jag är, men det är många nu tror jag! Kom in på alla mina gymnasieval, det var bra iaf (Y) får se vad det blir! Ska till kunskap imorgon! hoppas det blir roligt, får se! sen i helgen blir det seriepremiär, det är ju alltid roligt! Mot Rejmyre, är dom bra? inte vet jag, jag gör väl mitt bästa och får se vart det leder. Sen träffa alla tjejer i helgen igen också, det är roligt!! men nu ska jag snart sova, mycket trött! ha det gött och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback