Onsdag

I måndags var jag och kollade på åtvidaberg - IFK, det var riktigt najs, men jag var skapligt nervös och kunde inte stå på mina ben i slutet för så blir jag när jag blir nervös. Dom liksom viker sig på något sätt vet inte riktigt hur men så är det! IFK får magnusson utvisad när det är typ 23 min kvar kanske! Vi ledde med 0-1 och det är inte mycket må jag säga! Åtvid hade tryck och blää vad jag var nervös, men det löste ju sig såklart, allsvenskan nästa :D

I Tisdags var jag i STHLM :D åkte buss dit med Lelle, Olivia, Malin och Sally. Det var jobbigt men det funka ju iaf! Hitta lite saker men inte så mycket eftersom jag inte har världens bästa ekonomi nu, men jag blev nöjd med 2 par jeans, leggings och tröja för 600 kronor :) hehe! Sthlm är så stort för lilla mig men jag klagar inte!

Idag blir det att vara i gamla norrköping och se rix fm festivalen. Alla lär väl vara där? eller? :D hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback