Sommar

Inatt drömde jag om att jag var utomlands hade det trevligt, jag saknar det riktigt mycket. Att bara va och känna att allt är så bra koppla bort allt ett tag och bli brun och ha det skönt. Det skulle jag vilja ha nu nu nu nu.. Men men så blir det ju inte nu precis, synd synd!     

                                                                                           
          


Sommaren har bara flugit förbi och det är inte alls lång tid kvar till man börjar skolan igen, känns inte som man gjort speciellt mycket. Men det har jag nog, midsommar, per gessle, sthlm, sports camp, alla fika stunder, mårn, de sköna kvällarna med tjejerna, lite fester ja men, klassfesten det funkar väl ändå :) hehe, helt tråkigt har det absolut inte varit som tur va! endast 6 dagar kvar, på ett sätt tycker jag allt att det ska bli roligt, allt är liksom nytt då, verkar vara en bra skola vad alla säger iaf. . Roligt folk och samma klass som Nicoline, som jag för övrigt saknat hela sommaren typ /: men aja snart ordnar nog sig det med. Sammanfattningsvis har den här sommaren varit helt okej, den har varit bra bara att vädret har svikit en aning men man ska inte klaga, det finns alltid någon som har det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback