Onsdag

Jag tycker inte om vintern, jag är en sommarmänniska. Jag blir deppig, orkar inte med något, blir sur för minsta lilla grej, jag blir jätte trött, inte många saker så får mig att skratta. Inget är roligt. Jag längtar till sommaren jätte mycket, jag ska ha så kul! Nicoline och jag ska äga sommaren, akta sverige här kommer vi! Jag var i skolan hela dagen idag, jobbiga lektioner. Allt gör mig bara stressig. Speciellt matten, tråkigt! Nicoline var sjuk idag också, tråkmåns! ;) Jag ska träna om 20 min får se hur det går, kan faktigts erkänna att jag fått bättre kondition. Bra för att vara mig. Hoppas det blir en roligt träning annars kan jag lika gärna skit i att gå dit.

surt, surt, surt och mera surt!

andreas <3

Hejsvejs i vintermörkret!

Kommentarer
Postat av: t hyrsson'

Men du fick allt till några små skrattanfall på NOn ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback