Söndag

Igår, börja dagen med en underbar sovmorgon något jag inte haft på länge. Äta på restaurang med farfar blev det näst, ganska gott och trevligt faktigts. Det blev Bacchus, det funkar. Sedan bar det av hem för att göra iording mig för kvällen. Hade bara en timme på mig, fick bli ganska enkelt. Drog sedan till MalinDott, Sallybrallan var också där. Fixade iording det sista där, innan MalinDotts mamma skulle skjutsa ut oss till Landet, där Födelsedags barnet Mooovaaaa bodde. Där var redsan Sara och Elin, hiiimla trevliga tjejer verligen. Lite senare kom även Lelle. Då fick hon sin present, ett par as häftiga byxor och ett vanligt linne. Mycket fint! Vi var hungriga allihoppa och vänta på maten, men innan fixa vi oss lite. Vi åt as god mat, Potatis med kål ;) och kylling. Bra gjort Mooovaa! Sedan hade vi lite skojj hos Moooovaaa. Hennes snälla föräldrar skjutsa in oss till staden igen och vi bagav oss till kungsgatan där det var fullt ös. Drog in till Josefine. Hade lite skojj där, shoppa järnet. Underbar låt. Vi drog senare till kulturkammaren där royal club skulle vara. Mindre roligt!!! Vi drog därifrån lika fort som vi kom nästan. Skapligt! Drog sedan hem efter en ganska lyckad kväll!! Mycket trevliga tjejer, alltid roligt med er.. 

Idag har jag inte gjort något, kan bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback