Fredag

Nu ska jag på stan med Nicoline och så. Det blir nog väldigt trevligt! Sen blir det att dra hem och göra iordning mig för kvällen, per gessle! Jag förstår inte varför alla bara kollar på oss och fnittrar och säger per gessle? Jag tycker det ska bli mysigt, vara med dom man tycker om, sång, allsång, per, gyllene tider låtar, dricka och allmänt  bra! Det förgyller den tråkiga vardagen väldigt mycket iaf. För det finns ju inte så mycket att hurra för annars liksom! Men det här kommer vi iaf komma ihåg när sommaren är slut. Det är bra! Bara hoppas på att inte vädret sviker som alltid, i förr går stod det att det skulle vara 19 grader och sol i linköping, hoppas de har rätt! Men om man kollar här hemma är det vita och gråa moln över hela himmlen och blött på gatan. Fast det är iofs inte samma som i Linköping, men aja vi får hoppas på det bästa! Jag får absolut inte glömma alla biljetterna, det är jag som har dom! och nu ska jag ladda digitalkameran också, den måste med överallt när det händer något roligt! Hehe, hoppas på det bästa och ler för livet! Man ska inte klaga på vädret man får ta det som de kommer!

+ att jag vill träffa dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback