hehe

Lägg upp ett foto på :

1. Dig själv som lyckligast

2. Dig själv och dina närmaste

3. Din mamma

4. Den du senast fick sms av

5. En människa du önskar vore hos dig nu

6. Någon som du saknar

7. Dig själv full

8. En kompis full

9. Den snyggaste bilden i dina mottagna filer

10. Äldsta bilden du har på dig




1. 
  värme, sol och bad

2.   några iaf :)

3.   hon är ingen linslus så jag hade inte någon bra bild :P

4.   söta Sara :)

5.  min bästa vän Nicoline :)

6.  Nicoline på denna kategori också.

7.   Midsommar :P hehe

8.  hehe, hoppas du bjuder på bilden ;)

9.   Nicoline som lite liten ;) hehe

10.  min data är inte speciellt gammal och jag har inte lagt in några jätte gamla men här är en skapligt gammal iaf :P



hehe lite roligt iaf :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

haa klart jag bjuder på den där, men börjar fan undra varför alla lägger in mig på "en full kompis" Hahahahh... börjar undra om jag är någon jävla linuslus när jag druckit ;p

2007-08-01 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback