Lördag

Lite tidsfördriv innan kvällen börjar ;)

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: när det behövs
Gnälla: inte så värst ofta men det händer och då är det rejält
Skrika: Nja,, jag brukar nästan aldrig skrika
Sova: är väldigt skönt ;)
Ha ångest:  nja det händer
Ta mediciner du inte borde ta: absolut inte
Vilja dö: nej, varför det när man kan leva!
Drömma mardrömmar: aa, ibland jätte läskiga!
Ta droger: absolut inte
Försöka vara annorlunda: Annorlunda är alla men jag försöker inte
Klä dig i svart: inte jämt, men har endel svarta kläder
Gå till kyrkan: absolut inte
Gå i skolan: jaa det gör jag väl
Röka: nej nej
Ljuga: vitalögner men aldrig för ofta
Lita på folk: Jag litar ganska bra på folk i min omgivning

VEM :
Saknar du: emelie sunden
Vill du döda:  ingen just nu
Rörde dig sist: eh, jag tror det var min katt ;)
Vill du slå: nja min syster, men jag slår aldrig henne ändå
Vill du kittla: har inget behov av det just nu
Kramade du sist: ja hmhm, någon på festen igår
Skrek du på sist: Det vet jag inte ^o)
Vill du vara som: nja, ingen speciell
Sårade dig sist: hmhm, nån
Vill du bli galet full med: eh, haha mina underbara vänner ;)
Fick du sms från senast: Lelle
Ringde dig senast: Emelie
Är vackrast på jorden: Har iofs inte sett speciellt många så kan inte svara på det
Älskar du mest: Nja jag vet inte riktigt, men Nicoline är min bästa vän :D

HAR DU:
Någon skada: nej, men astma
Färgat håret: Både brunt och blondt, men nu blondt :D  
Brutit några ben: Ja jag har brutit min arm /:
Några piercings: öronen
Egen dator:  Ja det har jag!
Bra självförtroende: Nja inte så värst.
Tagit nakenbilder: Nja haha det har jag inte
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej det har jag inte
Varit kär: Ja det har jag absolut!
Lämnat landet: många gånger,
Rymt hemifrån: aa en gång när jag var mindre
Gjort något olagligt: japp

HUR :
Går du: inget speciellt
Springer du: alla säger konstigt
Svarar du i telefonen: Hej det är Sandra, eller hallo
Mycket pengar har du: så jag klarar mig :)
Tjänar du pengar: Nja inte nu precis
Ofta bäddar du sängen: När någon speciell kommer ;)
Ofta diskar du: aldrig :P
Många stör du dig på: Några stycken
Ofta träffar du din familj: nästa varje dag,

TROR DU :
Att du kommer bli något: Något är jag väl men inte någon känd ;)
På rymdvarelser: aa på mars tror jag det finns ;)
Att folk tycker om dig: några stycken finns det väl
På ett liv efter detta: nej
Att fiskar kan tänka: aa, men inte så  mycket
Att du kommer leva länge:  jag strävar efter det så ja

VÄLJ :
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: hmmh, svårt båda
Telefon eller internet: haha, det var svårt, blir nog ändå båda
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: Film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback