Tisdag

även denna gång har jag inte speciellt mycket att göra innan kvällen, kunde ju suttit ute men så klipper min far gräset så jag kan dock inte vara ute /: jobbigt! men aja gör det här sålänge :D;

Vad drack du senast: Äpple, apelsin och passionfrukt juice (minbästa)
Vad gjorde du igår kväll: Jag satt och kollade på film med tjejerna <3
Hur många hamstrar har du haft: Jag har haft en och han hette Hugo
Kan du gå ner i spagat: Nej absolut inte nu, men när jag var liten kunde jag det!
Vad ska du göra i kväll: Jag ska kolla på handbollsmatch, sen typ äta nåt efteråt med några tror jag :)
Vad ska du göra i morgon: Imorgon ska jag börja med att gå ut och gå sen på kvällen hoppas jag det blir utebio
Senaste inköp: eh, hmhm en glass med nicoline nyss
Senaste film: Rosa the movie
Vad har du i ditt fönster:  En hjärtljustake typ eller vad man säger
Tycker du om att cykla: Ja då, brukar cykla ganska ofta nu för tiden.
Vem sov du över hos senast:  Senast hos någon adam
Vem pussade du på senast: tror det var min lillasyster imorse
Vad ska du göra nu: smörja in benen
Vad ska du göra sen: se handbollsmatch
Vem träffade du sist: Min syster när jag gav henne telefonen
Vem skulle du vilja träffa nu: min farfar 
Sjunger du i duschen: nja, endast när jag har musik på i badrummet
Vem ringde dig senast: Olivia
Hur länge sov du inatt: 12 timmar :O
När ska du gå och lägga dig ikväll: Ja hmhm, det kanske blir någon gång runt 12
Vad gjorde du för tre timmar sen: Jag var med Nicoline
Vad skulle du vilja göra nu: sola och bli brun
Vänner du kan prata om allt med? Ja absolut
Person du kan lita på till 100%? Ja det finns det
Har du badat i år? Ja det har jag, fast bara 2 gånger i sjö /:
Tidsfördriv? skirva listor på bloggen
Vad heter du just nu på msn:  `  s.karlsson    -                 like
Hur många syskon: jag har ett syskon
Kär i någon just nu? ja då
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja det gör jag, hon går i mitt lag :P
Morgontrött? Japp det är jag verkligen!
När är du född?: 27 Juni 2007
Var bor du?: I en villa i eneby
Nuvarande hårfärg?: Blond :) 
Riktiga hårfärg?: mörkblond
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Eh, den heter det röda ögat 
Vad har du för parfym idag?:  Lacoste
Vill du ha barn?: Ja någon gång om några år :P
Humör just nu?: Lugn och glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, när är du född?
27 Juni 2007 xD

2007-07-12 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback