måndag

Helgen har varit mer än perfekt faktiskt, kändes som man hade sommarlov! hade iofs inte så roligt i fredgas kväll, men det övervägde det roliga vi hade på lördagen, hemma hos ewe med alla tjejerna, roligt som vanligt :), sen kom det lite annat folk också, :) i söndags spelade jag match, inte helt klar i knoppen efter gårdagen, men jag pallra igenom det, kanske inte helt bra men nåt som inte ska göras om iaf! inte alls långt kvar till sommarlov nu, det ska bli så skönt! hade vattenkrig idag i skolan, nicki och jag blev nog blötast, jag kunde vrida ur mina kläder! haha, nicki med jeans också! haha! kommer sakna eneby, och alla människor, ni är ändå såå bra :D men vi får ses efter också! kysshej alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback