Måndag

sommar sol och det är så härligt! Baka kladdkaka nyss, den är inte riktigt ätbar än, men ser himla god ut. Spela även kubb med min syster och hennes vän! Jag vann såklart, vad annars liksom! haha, nej då! Och imorgon så kommer folk för att fira mig för jag fyller år på Onsdag, hela 16 år :D. Det är liksom IFK match på onsdag som jag hoppas alla vet, så det går liksom inte att folk ska fira mig då :) Hoppas dom vinner, jag tycker nästan det är lite skrämmande att de vinner så mycket och är obesegrade med mer än 1/3 av serien spelade! men det är bara att ta in allt i den stunden det är. Snart ska jag fika, gott gott!!

älskade Nicoline är på sports camp och har roligt i 2 veckor nu, hur ska jag klara mig? :O, men det får funka, ska ju ändå hälsa på henne! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback