Onsdag

igår var jag i mårängen med Lelle och Lollan, men det var ingen hitt! haha, det var en gamal tant och en familj till där sen var det inte en käft mera! men vi åt där och gjorde det trevligt! Sen på kvällen fick jag främmande för att jag fyller år idag :D sen senare kom även oscar, och vi gjorde oss verkligen rädda. haha :D

Jag har fått;

en fotoskrivare, 1000 kronor, presentkort på ticnet, busskort, presentkort på MQ, 2 glas, ett fotoalbum, saker till det, ett par skor, 2 trosor, 3 tröjor. sen tror jag inget mera. . Jag klagar inte :)

Idag blir det IFK och hoppas dom vinner :D:D

de vann ju också med 3-1 och mitt liv kan inte bli bättre ;) haha, eller jo lite sol på sommaren skulle inte vara helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback