söndag

Jag sitter och tänker på, varför blir man brun av solen, man borde egentligen bli gul? eftersom solen är gul, men iofs, vi är beiga eller vad man säger att vi har för hudfärg och så kommer lite gult, då kanske gult och beige blir brun? tror ni det är så? men de som blir rosa då? det förstår jag mig inte på, hur kan gult och beige bli rosa? eller röd? hmhm!! eller så är det bara att jag yrar om det där, men erkänn det borde vara värt att forska i? :) bara en grej ni kan tänka på. .

Söndag, vad har jag gjort? jag skulle spelat match! men min rygg är helt pajko av att jag legat i tält, jag är nog faktiskt ingen skogsmänniska! Eller skogsmänniska kanske jag är, för i skogen ska man ju egentligen inte ligga i tält, iaf så gjorde dom ju inte det förr i tiden när de var skogsmänniskor. Jag tycker inte att det är fel på själva skogen och det, men tält det var inget för mig! Midsommar måste jag än en gång säga att det var mycket underbart och väldigt underbara människor! Tack alla igen :D. Iaf hoppas de vinner matchen :), utan mig. Haha, lite för mycket ego där kanske. Men bättre att någon som är helt frisk kan spela än jag som har så ont i min lilla rygg. Den är ju liksom inte så lång. Sen har jag också solat lite och legat på min stutsmatta och lyssna på sommar musik. Det var ganska härligt. Ha det bäst!!

lev i sommartider nu!


image41                 jordgubbar är gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback