Torsdag

kan man säga mer än bara älskar solen och värmen och sommaren! igår var vi lediga ju, eftersom det var sveriges nationaldag! Låg i solen hela morgonen tills jag drog mig till lindö för att spela match! vi vann :D det var roligt tjejer, kanske inte världens bästa spel, men vi gjorde mål och de är de som räknas :) sedan kollade jag på sverige matchen med några, trevligt! de vann ju ockås med 5-0 :) kan inte bli bättre! sedan idag orkade jag verkligen inte gå till skolan, jag ville sitta ute i solen och mysa, så jag sket i det, har suttit ute i solen sedan 11 tills nu, mor har färgat håret på mig :) hoppas det blir bra, ska duscha ut det snart! ikväll blir det IFK medans alla andra tar studenten, jag ska inte på någon student, kanske bra det, skulle bara bli så avundsjuk! :P men puushej ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback