Lördag

Igår så hade vi trevligt med att solade först och blev sommar bruna, eller?  Vi inbillar oss det iaf, Nicoline Elin och jag.. Vi drog oss hemått lite stressade som vanligt när man ska någonstans. Nicoline gjorde iordning sig lite hemma hos henne och jag satt vi den tråkiga datorn och väntade. Sen drog vi hem till mig och gjorde iordning oss. Det tog lite lång tid så vi var tvugna att springa i högklackat från mig till 3;an spårvagnshållplats. Gick sådär. Sista bitet sprang jag utan skor. Vi hann precis, och det var den tjuriga spårvagns chaffisen, dryg? Japp precis. Sen hoppa Elin på. Hon hade tydligen varit lika stressad hon. Så satt vi alla 3 på spårvagnen trötta av att vi sprungit. Stoffe ringer och säger att de inte hinner med kvart över bussen, så vi hade alltså sprungit precis i onödan! Neeej, trötta och utmattade. Vi satt oss vid södertull och väntande med Stoffe, Jensa och Miche. Sen blev vi bjudna på fets direkt.. Populära är vi, haha.. Alltså en som bodde precis brevid! Men vi tackade nej och tog bussen till smedby, till patte! Vi var där och hade det trevligt. Drog oss hemåt med sista bussen, jävla busschafför, jag ramla ju av bussen nästan! tur att det finns räddare. Satt oss på donken och åt en cheese. Sen drog vi oss hemåt, efter en lyckad kväll :) puss och hej för mig, ha ett trevligt lov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback