ruligt

10 favoriter
Färg: Vit
Mat: Jag tycker om mycket men Thaimat är bäst
Band/artist: allt, jag är allätare som det heter
Film: Hmm, svårt. Ingen speciell för tillfället. 
Bok: Pojken som kallades det
Sport: Fotboll vad annars?
Årstid: Finns inget annat än sommar för mig.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Lakrits
Tid på dygnet: Klockan 8-9 på kvällen kanske, en fin tid där mycket händer.

9 för tillfället:
Humör: Trött
Smak: Ingen? Mint tuggumi kanske.
Kläder: Joggingoverall
Bakgrund: vägg
Nagellack: inget
Tid: 22:00
Omgivning: Vardagsrum
Irritationsobjekt: Finns många

8 första:
Bästa vän: Matilda Grundström
Husdjur: Jessy en söt svart katt
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Det måste varit Jesper
Musik: Spice girls 
Bil: inte någon jag ägt
Kyss: Oscar heter han, trevlig kille..

7 senaste:
Cigarett: helgen kanske?
Mat: Thaimat
Dryck: Vatten
Biltur: Till stan igår
Kyss: Jag kommer iallafall ihåg det 
Spelad låt: Show med the way - Styx 
TV- program: Efterlyst

6 har du någonsin:
"Dejtat" någon av dina bästa vänner: Ja det har jag nog.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja, i nyhetsmorgon när jag var i VM 2006
Kysst någon du inte känner: Japp

5 nej tack:
Kläder: Magtröja.
Mat: ketchup
Musik: kanske hårrock
Dryck: Whisky
Personlighetsdrag: Falskhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jag kollade på NordIrland-Sverige och pluggade
Du kan höra just nu: Min katt jama
Du inte kan leva utan: vänner och sommar
Du gör när du har tråkigt: Jag sätter mig vid datorn, kolla om någon rolig är inne på msn. Sen blir det film.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Nicoline
Du tycker om: att äta glass
Du inte gillar: småkryp

2 val:
Kaffe eller te: Inget av det, har inte blivit vuxen än..
Vår eller höst: Vår absolut. Inget är bättre än sol och glass och kärlek i luften.

1 önskan: Att allt ordnar upp sig i mitt liv och jag blir lycklig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Band/artist: allt, jag är allätare som det heter

Haha, nja Sandra, nu ljög du! Du är allt petig med det. =P

2007-04-04 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback