Söndag

Lördag; Först varknar jag av att det ringer och såklart är det Nicoline :D<3 vi drog och kollade på handbollsmatch! det gick bra för dom, heja heja! Bra Niclas :D hahaha! iaf, sen drog jag hem och åt, sen drog jag till konstgräset med Nicoline igen och såg ännu en match! Svärtinge P-92 - Saltängen A, det var lite roligt :) Träffa Elin dä rockså <3 sen när jag kommer hem bestämer jag mig för att dra på fest i åby med Elin, Josse och Johanna! det blir bråttom som vanligt, men vi kom iväg iaf! Det var inte värsta draget där om man säger så, men vi gjorde det kul och det blev då kul :D Sen drog vi till max, och åt en hamburgare och fick ett glas :D mycket fint! Fick skjuts till smedby, där var några killar, var där ett tag! kanske 2timmar? iaf klockan var väl vid kvart över 3 när vi kom hem till Elin, sov där! Skönhetsdröm! Vaknade och Elin fick reda på att hon inte skulle ha någon match! Avundsjuk blev jag, sen ringer min mor och säger att vi inte heller ska ha någon match! Blev överlycklig! Nu sitter jag här och ska plugga när som helst, fy fan vad tråkigt! Det blev ändå en trevlig kväll igår med er tjejer ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback