torsdag

känner att jag är lite off på denna sida, men nu blir det särpning när våren startar igen!

Imorse åker till skolan kall och trött som vanligt, skolan är tråkig jobbig och även väldigt stressande. Inget bra? Jo som Simon sa idag, tänk om inte skolan hade funnits hade man inte träffat många av våra underbara vänner.. Sant mycket sant! Slutade skolan runt 3, drog hem fixa mig lite.. Drog till spårvagnen med älskade Nicoline.. Vi fastnade med spårvagnen, hihi. Kunde blivit bättre! Haha. Träffade Malin och Thea på stan, vi gick och snacka med Stoffe och co.. Sen drog vi till Halvars, årets första riktiga glass. Fick bli den nya smaken Citron/Lakrits och sedan det gamla vanliga Apelsin/choklad. Underbart gott! satt och sedan på mc donalds, iih, underbar kille i kassan ;) Drog oss hemåt, nu sitter jag här har duschat och känner mig allmänt trött. Ska nog sova tidigt idag, om jag kommer i säng!

tack och hej för mig ha en bra vår dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback