fredag

somna kanske 2? senare? nej jag vet inte riktigt, jävla skola alltså, det tar kol på en! sen vakna man helt stressad över att man hade prov på morgonen, och bara hade 30 minuter på sig! men det fixa sig, provet gick skit, hoppas jga har kvar mitt vg iaf. Men det är väl inte bara jag som tycker det är svårt (A), sen träffa man nicoline :D bästa ever! gör skolan så mycket bättre! haga sen då, du och jag, :) sen efter skolan drog jag och köpte glass men 3 i min klass, sen satt vi och snacka och tog det lugnt på en parkbänk i kanske en timme? sen kom jag hem vid kvart i 4 så hade jag ingen nyckel och mamma handla och pappa jobba, så jag satt på min trapp och lyssna på musik tills klockan var 10 över 5 då min pappa kom hem! kallt som fan var det, inget att rekomendera precis! nub vet jag inte riktigt hur det blir, hoppas det blir skoj iaf :),


pusshej alla heta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback