Lördag

Igår, var jag med Sara och Moa! vi var i lindö, kanske inte världens roligaste folk? kankse inte var så speciellt proffisionellt? kanske inte var det roligaste jag gjort. Men jag hade ändå roligt, någon gång måste man bara få vara sig själv och skita i alla andra! det är skönt det också, ni är mycket trevliga brudar! Sivan,Vivan och Greta! det är vi ;) haha! men min lilla kusin var där också, tycker synd om dig!! några jävlar börja tjafsa med mig också, inget roligt för dom kan jag lova dig!

Idag, jag börja med att gå upp klockan kvart i 12 sen så plugga jag i ungefär en timme, himla bra av mig sådär efter en helvild kväll! men jag kom ganska långt och är nästan klar! sen ikväll får jag se vad som händer!

avundsjuk på Nicoline som är i Sthlm och steker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback