Torsdag

Jag har varit väldigt nyttig sedan i måndags, väldigt stolt över mig själv! Jag har cyklat till stan, jag har gått från stan, jag har orienterat, jag har spelat match, jag har tränat. . Det är väldigt bra för att vara mig tycker jag allt :), sen har jag ätit nyttigt också! eller ganska iaf!

Det har inte hänt så mycket i veckan, mest skolan och så! Sen match som vi vann med 4-3 det var riktigt skönt, jag gjorde 2 assist, men inga mål :P det var ju lite surt, men det är ju ett lag spel, så what ever!

Onsdags oritentera jag och Angelica, det var roligare än jag trodde! Vi var duktiga och så, helt okej! Mvg va? tog iaf alla kontroller och gjorde bara bort oss när jag tappa lappen där vi skrivit i vart vi varit (Y) jag är smart! men sen sola vi, och gick hem från staden! det var skönt, men lite kallt. . Japp! träffa även stoffe :)

Idag gick jag i skolan, verkligen soft, hade typ ingenting att göra.. Helt okej! nu är jag precis klart med allt  vi har att göra, det är väldigt skönt! sedan drog jag och angelica på cyklarna ner till staden och solade, riktigt najs! Sedan drog vi hem igen! Och nu packar jag, kom på att jag måste ha färdgodis till imorgon också! (Y), måste åka och handla snabbare än snabbast! Imorgon ska våran klass till Göteborg, se upp om ni bor där kan jag lova! Men det ska bli roligt, haha! Liseberg är väl det roligaste och tätt efter kommer Stan, blir att handla mycket kan jag lova er :) men ha det soft i Norrköping så kommer jag hem på Söndag, så länge är ni inte utan mig iaf! Ha det bäst alla hetingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback