I have a picture of you..

Det var väldigt länge sedan jag skrev och alltihoppa men min tid vid datorn tillägnar jag nu bilddagboken ist, det är lite mer kreativt och roligare än bokstäver :D kolla in; sandraaka.bilddagboken.se

Jag mår bra och livet går och går!! hehe, så är det. sedan så går jag skolan och det funkar väl det med. Snart ska jag flytta också, jobbigt jobbigt värre att flyttstäda och packa och allt vad det nu är. BläBlä! sedan så tycker jag om dig, dig,dig,dig och dig :) hehe!!

snart är det helg och det ska bli skönt, för det är ju LARS WINNERBÄCK som jag har längtat efter i några månader nu. Tack och hej för mig!!



du är så jävla bra!!!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Hur kan du flytta ifrån fantastiska Hallberga? =O

2007-11-12 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback